بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

به شدت به یک عدد نی نی این شکلی نیازمندیم!

اینو دیدم هوس کردم یه نی نی بیاد من باهاش بازی کنم!(:

الان من چی کار کنم که ما اصلا تو فامیل نی نی زیر 5 سال نداریمممم؟

پ.ن:یه ذره هم شبیه خودمه!!!(: مخصوصا بچگیم!


نی نی

۱ ۰
اردیبهشت ..
۲۸ خرداد ۰۲:۱۸
:))ای جااان..میخوای چیکار خانووم؟:)

پاسخ :

میخوام یه ذره باهاش بازی کنم اردیبهشت جان((((:
نصفه شبی زده به سرم!(((((((((:
اردیبهشت ..
۲۸ خرداد ۰۲:۲۵
جووونم.ان شاءالله نی نی خودتو بغل کنی عزییییزم:)

پاسخ :

((:
مرررررررررسی عزیزممممم*:
ابراهیم ...
۲۸ خرداد ۰۲:۲۵
چه بچه ی گوگولی!

پاسخ :

(:
خیلی نازه
وبلاگ سایت حاجت
۲۸ خرداد ۰۲:۳۱
ما شا الله چقدرم آرومه، البته میگن از آن نترس که ... :|

پاسخ :

(:
بله اون که 100 درصد!
فکر کنم الان چون وقت خوابشه این شکلیه!
نفس نقره ای
۲۸ خرداد ۱۲:۴۴
وااای من عاشق این لباس یه سره هام ^_^

پاسخ :

منم همینطورررررررر(:
اردیبهشت ..
۲۸ خرداد ۲۳:۵۶
اینو ببین فرزانه جون :)

http://hw8.asset.lenzor.com/lp/14171006-3344-l.jpg

پاسخ :

وای عززیییییییییییییزم(((((((:
دلم ضعف رفت برای این وروجکاااا(:
اردیبهشت ..
۲۹ خرداد ۱۸:۱۳
:))عزیزم.قربون ذوق کردنت

پاسخ :

*-:
. زیزیگلو
۱۳ تیر ۱۴:۱۹
وای خدااا...پستونکشو! پاهاشو! ووویی!

پاسخ :

(((:
عشق منهههه^____^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان