بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

کوته کنم که قصه ما کار دفترست...

بازآ که در فراق تو چشک امیدوار

چون گوش روزه دار بر الله اکبر  است


"سعدی"


+طاعات و عباداتتون قبول باشه...برای من هم دعا کنید.

۱ ۰
اردیبهشت ..
۱۸ خرداد ۱۲:۰۹
چه زیبا!
موفق باشی فرزانه جان.

پاسخ :

خیلی ممنونم از لطفتون
اردیبهشت ..
۱۸ خرداد ۱۶:۱۹
سلام
مرسی از حضورت دوست خوبم.
اجازه دارم بیدمشکتونو دنبال کنم؟:)گفتین مقوی اعصابه دیگه

پاسخ :

سلام
خواهش می کنم.باعث افتخار منه
اردیبهشت ..
۱۹ خرداد ۰۰:۲۷
صاحب اختیاری شما خانووم.
پس منم زود به زود میام اعصابم تقویت شه فرزانه جون:)

پاسخ :

خوش اومدین اردیبهشت عزیز(:
علی رحمانی پور
۱۹ خرداد ۱۳:۲۸
قبول

پاسخ :

ممنونم
اردیبهشت ..
۲۳ خرداد ۰۵:۱۶
سلام فرزانه ی عزیزم
خوبی؟طاعات قبول بانو.
پست جدید رو خوندم.ان شاءالله زندگیتون پر از روزها و خاطرات زیبا باشه.

پاسخ :

سلام اردیبهشت عزیز.ممنونم همچنین طاعات شما
ممنون از لطفتون زندگی شما هم همینطور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان