بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

من یه دیوونم وقتشه عاقل شم!!!!

در حالی که فردا وسط خرداد یک امتحان نیم ترم(!) هفت نمره ای بسیااااااااااااااااااااااااااااااااااااار سخت دارم،از فرط گیجی حاصل از حفظ کردن اسم کللللی آنزیم و درد و مرض و کوفت و حتی زهر مار!

برای خودم یه آهنگی از جناب سامی بیگی گذاشتم که بسیار شاده و هی توش فریاد میزنه:

من یه دیووونم وقتشه عاقل شمممم!((((((((:

دانلود

اگه دوست داشت دانلود کنید و پلییییز دعا کنید که امتحان فردا به خیر بگذره!

پی نوشت:آهنگش جز موسیقی های فاخر نیستا!(((:

امشب احتیاج به شادی روح و روانم دارم!

نگید اینا چیه گوش میدی!(:

۱ ۰
ابراهیم ...
۱۱ خرداد ۲۲:۴۸
دانلود کردم .آهنگ خوبیه قبلا هم گوشش داده بودم.
موفق باشین.

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان