بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

جیران شده در پنج و چهار و شش و هفت...

یه وقتایی-بیشتر زمانی که درگیری های فکری دارم و سرم شلوغه-یه دفعه یه علامت سوال خییییلی بزرگ تو ذهنم سبز میشه و منو وادار میکنه از خودم بپرسم من تو جایگاه درستی ایستادم؟

+همون جایی هستم که باید باشم؟

+دارم مسیر درستو میرم؟

+انجام دادن فلان کار غلط بود؟

+تصمیمی که برای آینده گرفتم درسته؟!


من عموما آدم راسخی روی نظراتم هستم...ولی این فکرا گاهی خیلی اذیتم میکنه،این حس گاه به گاه حیرانی و سرگردانی رو دوست ندارم...هر چند که فکر می کنم این فکرا کم و بیش سراغ هر کسی میاد...

از اون جایی هم که بیشتر بلدم مشاوره بدم تا اینکه خودم مشورت کنم،خودمو خیلی نمی تونم تو اینطور مواقع بیان کنم و باید با خودم کلنجار برم،در حالی که وقتی یکی باهام درد و دل یا مشورت میکنه حسابی براش سخنرانی می کنم!

امشبم از اون شباست که این فکرا افتاده تو سرم!خانواده هم خوابن و منم و لپ تاپ و صفحه سفید بلاگ...

چندباری به ذهنم رسیده بود حالا که دیگه وبلاگ نویسی کمرنگ شده،در اینجا رو تخته کنم،اما امشب از اعماق بطن های(!) قلبم خوشحالم که بلاگی هست و بیدمشکی و چشم هایی که اینجا رو میخونن و خاموش یا روشن رد میشن....

نوشتن،هر چند ساده و گاهی درهم و پریشون،یکی از نیازهای منه و هنوز که هنوزه با قلم و کاغذ و اینجا که خونه مجازی منه راحت ترم تا این همه شبکه های رنگارنگ اجتماعی...


ای آمده از عالم روحانی تفت

حیران شده در پنج و چهار و شش و هفت

می نوش ندانی ز کجا آمده ای

خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت


"خیام"


پی نوشت:داشتم تفسیری از این رباعی که نوشتم رو میخوندم...خیلی برام جالب بود که منظور در مصراع چهارم از 5 حواس پنجگانه،4 عناصر باد،خاک،آب و آتش،6:شش جهت و 7:هفت آسمان هست.

۲ ۰
خانم خونه
۱۱ خرداد ۰۲:۳۲
کاملن جایگاهت درسته

پاسخ :

ممنونم.خدا کنه همینطوری باشه که شما می گید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان