بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

next lesson syndrome

به واقع من همیشه یک مرضی داشتم که لاعلاجه و علتش هم هنوز کشف نشده،اونم اینه که در هر مقطع تحصیلی که بودم،از همون مهد کودک،علاقه ای به خوندن درسی که همون روز معلم یا استاد!میده نداشتم...اما درس بعدی همون کتاب رو با شوق و ذوق و علاقه وافری میخوندم!و عجیب تر اینکه همون درسی که با علاقه خونده بودم رو وقتی واقعا میرسیدیم بهش،دیگه دوست نداشتم بخونم...

اینطوریه که الان به جای اینکه از روی این کتاب لعنتی بیوشیمی و در حالی که "امتحانات از آنچه که فکر می کنیم به ما نزدیکتر است" متابولیسم آمینو اسید ها رو بخونم،به طرز احمقانه ای رفتم توی فصل هورمون ها و دارم راجع به اختلالات کورتکس آدرنال و تفاوت سندرم کوشینگ با بیماری کوشینگ میخونم!


۲ ۰
Faber Castel
۲۴ ارديبهشت ۱۱:۵۵
اینم یه مدلشه دیگه
در کل سخت نگیر :)

پاسخ :

((:
شیکسون (^_^)
۲۴ ارديبهشت ۱۲:۰۰
این دیگه چه جورشه :))

پاسخ :

((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان