بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

کتاب ها

قبل تر که هنوز وبلاگ نویسی رایج بود و وبلاگ های زیادتری نسبت به الان بودن تو وبلاگای مختلف خیلی خونده بودم که بلاگر ها گفته بودن کلی کتاب نخونده داریم!اون موقع ها با خودم می گفتم خب مگه هر کتابی میخرن زود نمی خوننش؟ اون موقع خودم همیشه سریع کتابا رو میخوندم....
ولی حالا خودم دچار شدم به درد کتاب جدید خریدن و کتاب قدیمی خوندن!
یعنی میرم کتاب میخرم بعد می شینم کتابای قدیمی که داشتمو میخونم!خلاصه اینکه الان 3 تا و نصفی(!) کتاب نخونده دارم...
هر وقت هم که تو این مدت رفتم کتاب فروشی کلی از کتابای مورد علاقمو اونجا دیدم ولی خودمو کجاب کردم که تا تموم شدن این چند تا کتاب،کتاب جدید نخرم...
این کتاب ها هم اینا هستن:
1:دوستش داشتم-آنا گاوالدا(که دارم میخونمش)
2:بابا گوریو-اونوره دو بالزاک(که چندین سال پیش خوندم ولی باید دوباره بخونم)
3:شازده کوچولو-آنتوان دو سنت اگزوپری(که اینم دوباره میخوام بخونم)
4-در کافه جوانی گم شده-پاتریک مودیانو
۱ ۰
شازده کوچولو
۲۲ فروردين ۲۰:۴۹
او را دوست داشتم- کتاب خوبیه.  و از اون بهتر - ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد- از پائولو
شازده کوچولو
۲۲ فروردين ۲۰:۵۲
او را دوست داشتم- کتاب خوبیه.  و از اون بهتر - ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد- از پائولو

پاسخ :

تعریف ورونیکا رو هم خیلی شنیدم.مرسی که شما هم گفتین...
باید بخونمش انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان