بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست!

تو دنیا هیچ کس نیست که به اندازه پدرم منو بشناسه...هیچ کس...حتی مامانم!

پدرم تک تک حالات منو حتی وقتی خودم متوجه نیستم،متوجه میشه...شاید چون خیلی شبیه همدیگه ایم...هم به لحاظ چهره و هم اخلاق...

هر دومون هم درون گرا هستیم اما چشم هامون خیلی زود احساسات و حالاتمون رو بروز میده...

امشب کلی گفتیم و خندیدیم...من کلی آهنگ گوش کردم...درس خوندم،همه چی عالی بود،ولی بابام قبل اینکه بخوابه گفت فرزانه چرا امشب سرحال نیستی؟من گفتم:من؟!من که خیلی سرحالم بابا!(: این همه امشب خندیدم!

گفت:خندیدی ولی دلیل نمیشه!امشب سرحال نیستی!

من قبول نکردم ولی آخرش بابام گفت:میگی نه ولی خودتم میدونی!

حالا اومدم تو اتاق خودم و دارم اینا رو می نویسم،حرف بابام رو قبول نکردم ولی درست می گفت!امشب بی هیچ دلیلی سرحال نیستم!هر چی فکر می کنم هیچ دلیلی برای ناراحت بودن ندارم امشب!اصولا هم آدم شادی محسوب میشم،با این همه نمی دونم چرا امشب قلبم انقدر سنگینه...):


۱ ۰
عزیزالله شهباز نسب
۱۷ فروردين ۰۰:۲۳
جالبه ولی ی کاری کردی 

پاسخ :

والا هر چی فکر می کنم چیزی به ذهن خودم نمیرسه!
محمد حسین
۱۹ فروردين ۲۰:۳۹
بعضی وقت ها ...  یک بغض هایی هست که بی موقع است .. نه میدونی چرا ...نه میدونی از چی ... نه میدونی تا کی ...

اما هست ...

اینجور مواقع باید نشست دیوان شعری از حافظ .. وحشی ..صایب یا هر کس دیگه باز کرد و خواند ....

در رابطه با فروشنده های مترو هم مشکل این بنده های خدا نیستند ....هستند کسانی که از همین دست فروشی امرار معاش می کنند... راهی جز این ندارند ... کسی که امیدش خلاصه میشه از 6 صبح تا 10 شب به مترو ...



پاسخ :

دقیقا......شعر حال من رو هم خیلی خوب می کنه...
در مورد فروشنده های مترو هم موافقم با شما...حضورشون گاهی کلافه کنندست اما قبول دارم که تقصیر خیلی هم از اون بندگان خدا نیست...وقتی مشاغل کاذب تو جامعه ای زیاد میشن مشکب از جای دیگه ای خرابه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان