بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

زمان خوشدلی دریاب و دریاب/که دایم در صدف گوهر نباشد

من همیشه آدمی بودم که با وجود منظم بودن برنامه ریزی مکتوب نداشتم...صبح که بلند می شدم با خودم می گفتم امروز فلان کارو انجام میدم و به اون یکی کار رسیدگی می کنم و خلاصه اینطوری برنامه ریزی می کردم!

برنامه ریزی های بلند مدتم هم این شکلی بود،می گفتم امسال انجام این کارو میذارم تو برنامه!

و البته باید بگم جمع بندی آخر سالم هم همینطوری بود!علارغم میلم به نوشتن هیچ وقت از برنامه هام نمی نوشتم ولی امسال خیلی اتفاقی چشمم تو یه سایت انگلیسی زبان به نمونه یک پلنر(planer) خورد که خوشم اومد..ساده بود و 5 تا هم دسته بندی داشت که به نظرم خوب و جامع:

learn(یادگیری)

visit(بازدید کردن)

experience(تجربه کردن)

accomplish(به انجام رساندن) 

و improve(پیشرفت کردن)

جناب پرینتر مدتی هست که خراب تشریف دارن!حوصله این که بیرون پیرنت بگیرم هم نداشتم!مداد رنگی آوردم  و خودم دست به کار شدم...برنامه بلند مدتم رو نوشتم و چسبوندم تو کتابخونه روز بعدش یه تقویم کوچولو هم برای نوشتن برنامه روزانه خریدم...خلاصه چند روزی هست که دارم برنامه ریزی مکتوب رو تجربه می کنم و به نظرم تا الان خوب بوده(:

امیدوارم آخر سال تیک های سبز کنار این برنامه بخوره!(:



۱ ۰
امیرحا فظ
۱۴ فروردين ۱۵:۰۵
تجربه شخصی من اینه که اگه روز قبلش برنامه کاری فردام رو یادداشت کنم، فرداش میتونم کارهام رو بهتر انجام بدم و خیلی رضایت بیشتری دارم.

پاسخ :

برای منم این چند روز خوب بوده امیدوارم از این به بعد هم همینطور باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان