بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

دلنشین ترین عطر دنیا

لم داده بودم روی تخت و داشتم صفحه اول سمفونی مردگان را می خواندم که هدیه نگار بود برای تولدم.

بعد یک دفعه...بدون صدای رعد و برق و بی آنکه نشانی از آمدن باران باشد صدای دلنشین باران شروع شد...نفهمیدم چطور از روی تخت پریدم پایین اما آمدم پشت پنجره و ناباورانه و خوشحال بارش قطرات درشت باران را نگاه کردم...بعد دیدم پرده ها یکی یکی کنار رفت و سرها برای دیدن باران اواسط مرداد از لای پتجره ها بیرون آمد... 

رگبار کوتاه و دلنشینی بود اما عطرش همچنان پیچیده در اتاق من و مرا بی نهایت مشعوف کرده...

پدرم عاشق باران است...میخواستم بروم بیدارش کنم که مادر جان نگذاشت!(:

۰ ۰
Rah Pardaz
۱۹ مرداد ۰۰:۱۸
درود
باران زیباست .........و زیبایی را به طبیعت هدیه میکند.

پاسخ :

    سلام

بله کاملا درسته

🌼yare deldar🌼
۱۹ مرداد ۰۰:۲۳
اتفاقا منم همیشه میگم کاش عطر و ادکلن دو چیز اختراع میشد..
یکی عطر بارون..یکی بوی خاک خیس یا همون مُهر خیس..
یه چیز دیگه رو یادم رفت..اون بویی که بعد مدتها وقتی کولر روشن میکنی از لای پره ها میپره بیرون..واقعا محشره..

پاسخ :

آخ آخ دقیقا 3 تا چیزی که من عاشقشونم(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان