بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

رانندگی(1)

امروز بعد از مدت ها که هی میگفتم باید برم آموزشگاه ثبت نام کنم...باید برم آموزشگاه ثبت نام کنم....باید برم آموزشگاه ثبت نام کنم!!! رفتم و ثبت نام کردم...

چند روز دیگه میشه یکسال که من مجاز به گرفتن گواهینامه هستم..اما در تمام این یکسال با وجود علاقه شدیدی که به رانندگی دارم گواهینامه گرفتنو به هوای نتایج کنکور و بعد ثبت نام دانشگاه و بعدتر امتحانای ترم و شروع ترم جدید و...عقب انداخته بودم.تا 20 تیر هم که امتحان داشتیم،این چند روزه رفتم چندجا شرایط آموزشگاه های رانندگیو پرسیدم داشتم آروم آروم برای خودم تصمیم می گرفتم که کجا برم و این حرفا که انگار بابا جانم دید خیلی دارم طولش میدم امروز  صبح زود رفته بود شرایط یه آموزشگاه که مربیشو میشناسه کامل پرسیده بود و امروز بعد از ظهر رفتیم و در عرض یک ساعت من هم عکس گرفتم هم ثبت نام کردم.

کلاسای آیین نامه از 10 مرداد شروع میشه....از این به بعد ماجراهای کلاس رانندگی رو اینجا می نویسم(((:

این جمله که کاری که امروز قادر به انجام آن هستی برای فردا نگذارو حتما شنیدین...شده بود این حکایت گواهینامه و یکسال اخیر من...

عقب انداختن کارهای مختلف هیچ سودی برای آدم نداره....فقط جلوی پیشرفتو میگیره...

بازم خدا رو شکر که بالاخره ثبت نام کردم!!!(:


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان