بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

شبیه اصل لوشاتلیه*...برای رسیدن به تعادل!!!!

چند وقتیه که احساس می کنم  اتفاقات زندگی در جهتی پیش میرن که آدمو از بدبینی یا خوشبینی زیادی به سمت واقع بینی ببرن!!!
من خیلی آدم خوشبینی بودم! و البته کماکان هستم....ولی دارم واقع بین میشم!!!


*اصل لوشاتلیه (به فرانسویPrincipe de Le Châtelier، به انگلیسیLe Chatelier's principle) اصلی است که هنری لوئی لوشاتلیه در سال ۱۸۸۴ آن را دربارهٔ تعادل شیمیایی در شیمی بیان کرد. بنابر این اصل، چنانچه سامانه‎ای در حال تعادل باشد، در برابر هرگونه تغییری در جهت مخالف واکنش نشان می‎دهد تا اثر آن را از بین ببرد.
۰ ۰
مسعود عباسی
۲۴ تیر ۱۴:۱۳
آپــــــــــــــــــــــــم
سر بزن
اومدی نظر یادت نره ها
...
۰۵ مرداد ۱۵:۵۷
سلااام:)
خوبی؟؟! خوشحال شدم که اومدی
وب نو هم مبارک
برا آرشیوت به این آدرسم سر بزن http://archive.org/web/
راستی کنکور تو چطور بود؟قصد تغییر رشته داری؟:) امیدوارم موفق باشی همیشه

پاسخ :

سلام.مرسی(:
خوب نبود!(:در واقع امسال فرمالیته شرکت کرده بودم...نه قصد تغییر رشته ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان