بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

never regret something that once made you smile

نوشته ها همیشه برای من ارزشمند بوده اند...فرق زیادی برایم ندارد که در دفترچه خاطرات نوشته شده باشند یا در حاشیه کتاب یا در وبلاگ...

احترام زیادی برای دست خط ها و نوشته هایی که حاصل از احساس یا تفکر نویسنده هستند قائلم...

دیشب وبلاگم را در بلاگفا باز کردم و دیدم دیگر نه از آن همه نوشته خبری هست..نه از عکس ها...نه از قالب بنفش رنگم و نه از آهنگ دوست داشتنی yiruma که نامش rivers flow in you بود و پیوستگی دلنشین نت هایش چنان بود که انگار واقعا "رودخانه ها در تو جریان دارند"....

دیشب به جای همه اینها در جایی که سابقا خانه مجازی من بود جمله خبری سرد و بی روحی نوشته شده بود:

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد                            ممکن است آدرس وبلاگ را اشتباه وارد کرده باشید و یا وبلاگ حذف شده باشدBlog not found
آدرسم در بلاگفا همین بود که اینجا هست!با دامنه بلاگفا حالا نمی دانم دوباره وبلاگ را ثبت کنم که آدرسش برای خودم بماند یا بی خیالش شوم

۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان