بیدمشک

مقوی اعصاب است!(((:

ای عشق مبادا که جسارت شده باشد!!!

یک وقت هایی دلم می خواهد بروم بزنم روی شانه ی بعضی دخترها...بعد پیشانیم را بچسبانم به پیشانیشان و بگویم:دختر جان...!جان هر کسی که دوست داری کمتر خودت را به کوچه علی چپ بزن!!!باور کن نه این چیزی که اسمش را گذاشته ای عشق,عشق است و نه تو معشوقه ای...بازی است و تو بازیچه ای!!!!

بگویم که دلت را خوش نکن به یک حلقه ی بی ارزش...که از من نخواه دعا کنم زودتر عروس شوی وقتی هر عقل سلیمی تشخیص می دهد که آن پسر لایق تو نیست....

ساده نباش دختر جان...انقدر ساده نباش...


+عنوان مصراعی از محمد رضا ترکی

۰ ۰
ناشناس
۲۶ خرداد ۲۰:۳۰
استاد ترکی شاعر خوبیه...
ولی کلاس نباید باهاش برداشت....

پاسخ :

کم اشعارشون رو خوندم متاسفانه...
کلاس؟!
ماب
۲۷ خرداد ۲۱:۰۸
فکر نکنم این حق رو داشته باشیم که راجع به زندگی دیگران نظر بدیم و خودمون رو عقل کل جلوه بدیم  که مثلا من خیلی تجربه دارم می فهمم. جای دیگران هم نیستیم که راجع به زندگیشون نظر بدیم. هر وقت شرایط مشابهشو داشتی خودت می فهمی این چیزا این قدر ساده نیست. نمی دونم احتمالا نهایتا ۱۹،۲۰ سالته که این طوری فکر می کنی و هنوز خیلی جوانی و خام

پاسخ :

قطعا این حق رو نداریم و من هم خوشبختانه خودم رو عقل کل نمی دونم...سربسته دارم راجع به چیزی می نویسم که دارم با چشم های خودم می بینم و درکش برای هر آدمی که بی طرف ولی از نزدیک بهش نگاه کنه آسونه...
عشق خیلی وقت ها اونقدر آدمو کور می کنه که بدیهیات رو نمی بینه و من در مورد کسی نوشتم که در همچین شرایطیه...نه در نوشتم ادعای عقل کل بودن کردم نه پختگی و با تجربگی!
اما ناراحنم که فردی که راجع بهش نوشتم واقعیتا رو می بینه اما خودش رو به خواب زده...نگفتم نمی فهمه...نگفتم فهمش سادس...گفتم خودش رو به کوچه علی چپ زده اونم در شرایطی که همه چیز مثل روز روشنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان